wtorek, 18 września 2012

Prolog


Cześć. Jestem Monika. Zwykła, przeciętna nastolatka, która ma wielkie marzenia, jak każdy chyba. Mam 15 lat, co nie zmienia faktu, że i tak za mało, aby dla rodziców stać się kimś więcej niż tylko ich małą córeczką. Czy tylko ja muszę być córeczką tatusia? Są tego plusy, ale minusy też się znajdą. A wracając do marzeń... Moim największym jest spotkać Justina Biebera i The Wanted. To czego bym chciała najbardziej. Lecz to nie ten świat, mój jest zwykły, szary i beznadziejny, a oni są kimś. Mają miliony fanów, setki piosenek, kasy do woli. Ale co by było gdyby nie my? Gdybyśmy w nich nie uwierzyli? Jednak ja do czegoś w swoim życiu się nadałam. O jedna fanka więcej. Wow. To naprawdę dużo. Mały sarkazm, nie jest zły. No ale cóż... Takie jest moje życie. Ciągłe kłamstwa, udawanie, marzenia, złość, płacz. Rutyna. Z czasem poznacie mnie jeszcze bardziej, moje tajemnice, skrywane uczucia. Wszystko przyjdzie z czasem. Jak na pierwszy raz tyle wystarczy. Dziękuję za uwagę. Niedługo znowu napiszę :)


* * *

Prolog dość krótki, ale jest i chcę tu widzieć 6 kom, bo inaczej brak 1 rozdziału!



6 komentarzy:

  1. Prolog jest bardzo obiecujący a zarazem tajemniczy.
    Nie wiadomo czego można się po nim spodziewać ;D
    Czekam na 1 rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog fajny,.
    Fajnie się zaczyna :*
    Czekam na 1 rozdział :]

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę pierwszy rozdział!!!! czeeekam!
    proszę informuj mnie o nowym na moim tt @beliieberka

    OdpowiedzUsuń
  4. boski!
    zapowiada się zajebiste opowiadanie!
    dawaj już ten rozdział ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję,że szybko dodasz pierwszy rozdział xd

    OdpowiedzUsuń